Victoria Falls (dag 2 vervolg) - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Arie en Dineke Veelen - WaarBenJij.nu Victoria Falls (dag 2 vervolg) - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Arie en Dineke Veelen - WaarBenJij.nu

Victoria Falls (dag 2 vervolg)

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Arie en Dineke

11 Oktober 2016 | Zimbabwe, Victoria Falls

Hier nog een vervolg van vandaag:

Vanavond als groep voor het laatst met elkaar gedineerd. Het was gezellig. Impala en wrattenzwijn gegeten. Echt lekker! Morgen gaat het Duitse “Honeymoonkoppel” al vroeg zwemmen in Devil’s Pool bij de Victoria watervallen, dus hebben we hen vanavond gedag gezegd. Het Poolse stel vliegt morgen vanaf het vliegveld Victoria Falls naar Kaapstad. Ook van hen hebben we afscheid genomen. De Australische mevrouw en de twee Zwitsers komen ons morgenvroeg uitzwaaien. Zij hebben morgen alle drie een andere bestemming.
Wij, alle Nederlanders, vertrekken morgen om 7.30 met de truck naar Johannesburg om daar donderdagavond in het vliegtuig richting Amsterdam te stappen. Hoorden dat Mama G. en Dominique mee reizen en dat captain M. de driver is. Dus dat is gezellig. Mama G. waarschuwde ons dat het niet mee zal vallen. We rijden veel en stoppen weinig. Voor ons eten, behalve het ontbijt, moeten we zelf zorgen.

Verder hebben we nog even, goed ingespoten tegen de muggen, op het balkon gezeten om wild (olifanten) te spotten maar het “enige” wat we gezien hebben waren buffels die bij de eetzaal op het grasveld liepen. Ook mooi natuurlijk.

De koffers zijn weer gepakt en we zijn klaar voor de reis. We zullen het beleven hoe het morgen allemaal gaat. Het blijft een avontuur.

• 11 Oktober 2016 - 23:55

Susanne:

Een hele goede reis morgen!!! En sterkte, ik denk aan jullie!

xxx

• 12 Oktober 2016 - 13:40

Trudi:

Wat een prachtige reis .
    Helemaal volgens de verwachtingen en meer...... veel meer zelfs.
    Zijn jullie Meryi Streep en Robert Redford nog tegen gekomen?
    Het zou zo maar kunnen haha. De beelden uit het vliegtuigje zijn herkenbaar uit de film.
    Schitterend.......

Een goede reis de komende dagen en tot gauw in een herfstachtig Nederland.
    xx