Vrijdag 27 september, een dagje Nungwi - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Arie en Dineke Veelen - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 september, een dagje Nungwi - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Arie en Dineke Veelen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 september, een dagje Nungwi

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie en Dineke

27 September 2019 | Tanzania, Nungwi

Het is maar goed dat het snorkelen vandaag niet is doorgegaan. Ten eerste kwam vanmorgen de regen met bakken uit de hemel. Verder was Dineke vandaag ook niet in orde. Ze had vanmorgen last van overgeven en diarree. Niets bleef erin, dus ze heeft vandaag de hele dag op bed gelegen en veel geslapen. Ze heeft vandaag niets gegeten, alleen water en 2 zakjes met ORS gedronken. Zelf denkt ze dat het komt van de verschillende kruiden die ze gisteren geproefd heeft tijdens de kruidentoer.

Vanmiddag hebben we nog wel even gewandeld langs het strand. Ook kwamen Alex en Anneke nog even langs om te informeren hoe het met Dineke ging. Ze hadden ook een waterkoker met bouillon en crackers meegenomen, dat was heel lief van hen. Ik ben vandaag heel de dag bij Dineke gebleven. Verder hebben we het vandaag rustig aan gedaan.

Aan het eind van de middag kregen we bericht dat het snorkelen morgen wel doorgaat. Wij moeten ons (dat is onze hele groep) morgenochtend om 8.20 uur melden bij de receptie. We hopen dat het een leuke dag wordt. In deze trip is ook een lunch inbegrepen.

Nu maar hopen dat Dineke morgen, na een goede nachtrust, mee kan gaan om te snorkelen. Mocht het snorkelen niet gaan, dat zij er toch bij kan zijn.

Vandaag dus maar een kort verslag.

• 27 September 2019 - 21:26

Trudi :

Hoiii. Oeiii dat is jammer nu zeg. .
    Een andere dame uit de groep had dit toch ook laatst?
    Wens haar maar beterschap en dikke kus van ons.XX.

• 28 September 2019 - 00:52

Alexander En Ylona:

Dat is balen zeg! Hopelijk knapt ma weer genoeg op om mee te gaan voor het snorkelen.

Beterschap!