Van Johannesburg naar Hoogvliet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arie en Dineke Veelen - WaarBenJij.nu Van Johannesburg naar Hoogvliet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arie en Dineke Veelen - WaarBenJij.nu

Van Johannesburg naar Hoogvliet

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Arie en Dineke

14 Oktober 2016 | Nederland, Amsterdam

Het zit er op. Onze fantastische vakantie in Afrika!

Gisteravond zijn we om 22.45 aan boord gegaan van een Boeing 777-200. We zaten gezellig met z’n vieren naast elkaar want dat kon in dit vliegtuig. Konden we nog met elkaar praten (dachten we). Nou mooi niet. We waren té moe. We kregen nog een warme maaltijd, wat er bij de mannen in ging als koek, en daarna werd het licht gedempt en konden we tukken. Bij stukjes en beetjes lukte dat wel maar echt comfortabel was het niet. En we hadden ook bijna geen turbulentie om ons in slaap te hobbelen. Ha ha. Nee, we hadden zelfs een heel rustige vlucht, maar dat maakte voor Gerda niet uit, slapen ging niet. Na 11 uur vliegen en een ontbijt met omelet of pannekoek landden we om 9.45 veilig in Amsterdam. Iets eerder dan gepland dankzij het “windje mee”.
Na best heel lang bij de bagageband op onze tassen gewacht te hebben en nadat we afscheid van de andere Nederlanders uit onze groep hadden genomen, konden we eindelijk door de deur naar de aankomsthal. Daar stonden Susanne, Alexander en Martin ons op te wachten. We waren weer heel blij hen te zien. Het was een warm welkom in tegenstelling tot de temperatuur buiten. Koud dat het was! Het scheelt wel zo’n 30 graden met gisteren!

En nu zijn we weer thuis en kunnen we gaan nagenieten van deze prachtige reis door Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe door o.a. de foto’s te gaan bekijken. (een paar duizend, alles bij elkaar). En hoewel we misschien best nog langer hadden willen blijven is het toch ook wel weer fijn om thuis te zijn.

Mama G. zou zeggen:
HOME SWEET HOME!!!!!!

• 14 Oktober 2016 - 18:14

Stefanie:

WELKOM THUIS!

• 14 Oktober 2016 - 18:39

Susanne:

Ik ben blij dat jullie weer thuis zijn hoor!

• 14 Oktober 2016 - 20:08

Jannie En Peter:

Hartelijk dank voor de mooie reisverslagen. Heb het idee dat we daar ook zijn geweest en de foto,s op faceboek door Gerda kreeg ik een mooi beeld bij alles.
    Nu weer wennen aan de temperatuur buiten
    Het is nu echt herfst in ons kikkerlandje.
    Komen snel naar de verhalen luisten. Xxxxxx